Türkiye'nin son yıllarda önemli ekonomik gelişmeler kaydettiğini ifade eden Brand Finance CEO'su David Haigh: "Marka ve marka değeri konusunda çalışmaların önem kazanması ile birlikte Türk markalarının da değerleri ile küresel sıralamalarda yer alacağını umut ediyoruz. “Türkiye'nin En Değerli Markaları” çalışmasının bu gelişmeye katkıda bulunacak olması bizleri sevindirecektir." dedi.
Brand Finance Türkiye Direktörü Muhterem İlgüner ise araştırmayı şöyle değerlendiriyor: "Türkiye'nin En Değerli Markaları” araştırması yedinci yılını geride bıraktı. Ticari verilerin gittikçe erişilebilir olması, araştırmaya dahil marka sayısının artmasına yardımcı olacaktır. Daha fazla şirketin sermaye piyasasına dahil olması ve/veya ticari veri yayınlarının artması ile bu gelişmenin de sağlanacağına inanıyoruz."
Penguen Gıda CEO’su Aykan Sözüçetin yaptığı açıklamada: “Marka ve marka değeri konusunda çalışmalarımızı arttırarak gelecek yıllarda daha da üst sıralarda olmayı hedefliyoruz. Bu yıl Brand Finance tarafından yayınlanan "Dünyanın En Değerli 500 Markası" araştırmasında Türkmarkaları yer alamadı. Penguen Gıda olarak vizyonumuz çerçevesinde tüm sofraların vazgeçilmez gıda markası olmayı hedefliyoruz.” dedi.
Lütfen geçerli E-Posta adresi giriniz.